Friday, October 2, 2009

MAKAN NASI MINYAK



Ok ka???...heheh...pic kat atas nie juz gambar hiasan jew...hmm...nie da pas raye pasti ade daripada kawan2 kite yang akan merancang untuk berumah tangga.Kalau xsilap aku sume budak perempuan kelas aku mase aku sekolah boleh dikatekan sudah bertemu jodoh masing2.Ish...mesti diorang da gatal kot...ekeke..tapi tu la jodoh,kite tak tau bile akan menerime jodoh masing2 termasuk la aku.Setiap ujung tahun atau selepas raye aku pasti akan menerime sekeping kad jemputan kawin.Sekali aku bukak,rupe2nye kawan ku akan mendirikan rumah tangga..
Hmm..yang sudah mendirikan rumah tangga pasti akan menerime cahaya mata.Termasuk la kawan kite kat atas nie(mat ise-bukan name sebenar)..cepat proses heh...hehehe..erm dan bertambah pening kepale aku dibuatnye,baru2 nie mak aku ade bertanye,"ko bile lagi,mak nak tengok gak bakal menantu mak..takut xsempat lak nak jumpe"ish2...tu yang buat aku bertambah sedih tu...hmmm... :-(

1 comment:

  1. ahahha..biasa2kan lah soalan maut tu.x lama lagi soalan tu dah jadi soalan wajib kemana kita pergi jua.....


    jgn lupa jemput bila tiba masanya?

    ReplyDelete