Friday, September 18, 2009

ARAH KIBLAT DI MASJID SUDAH BERUBAH


Benarkah arah kiblat sudah berubah??...mungkin sudah berubah akibat pergerakan bumi ini....ini pasti sudah menjadi tanda tanya...hari ini hari Jumaat bersamaan 18 sept 09...maka hari ini pasti aku akan ke masjid untuk menunaikan solat Jumaat di kampung aku...da lame aku tak solat jumaat di kampung bersama2 orang kampung kerana aku bekerja di Pasir Gudang...

Aku datang agak lewat sikit arini kerana aku baru sahaja sampai pada pukul 10 pagi td...biase la,pas keje malam aku terus gerak balik kampung....so,sesampai nye di masjid aku agak terkejut kerana arah kiblat telah diubah sebanyak 10 degree...mungkin banyak berlaku gempa bumi kut...yeke??ntah la...aku pon xpasti...

Hmm...benarkah arah kiblat sudah berubah di setiap masjid di Malaysia???...periksa dan bawa kompas sekirenya anda pergi ke masjid ditempat anda...

No comments:

Post a Comment