Wednesday, September 23, 2009

OPEN HOUSE !!!!!!


















Selamat hari raya..maaf zahir & batin..arini da hari ke empat kite beraye dalam bulan syawal nie..jap je da 4 ari ek..bile korang nak wat open house nie???huhuhu...hah pic2 kat atas ,nie la open house kat umah family aku kat Muar...wat 1st raye...aku da jemput korang sume kan...tu la korang,tak nak bace blog aku...kan da telepas..hehehe...hmm actually open house nie just wat biase2 aje...maklum la..pasnie aku da balik johor,adik beradik aku sume da balik study semula n parent aku da start keje..so terpakse la kite orang wat awal...wat 1st day raye..
Ramai jugak la yang datang kire2 lam 70 orang termasuk la kawan2 sekolah aku yang sempat hadir..maklum la..umah aku juz terbuke tok 1 ari jew...2nd raye aku da balik kampung aku kat air hitam -kluang...boleh dikatekan setiap 1st day raye kite orang wat open house..biasenye family sebelah abah ramai yang datang,tapi ari tu ade tetamu jauh datang ke umah aku...kawan mak aku dari Kemaman datang beraye kat umah aku..so bertambah meriah la...hehehe...menu hari tu...nasi lemak kukus,sambal sotong,sambal tumis,paru lembu masak sambal,mee goreng special & pencuci mulut,puding buah...agak simple menu tu jika dibanding dengan raye yang lepas...saje tuka menu...nanti bosan plak tetamu yang datang...ekekeeke...
So kepada sume kawan2 ku...selamat hari raye...ku susun 10 jari memohon maaf sekirenye tersalah kate,terlajak kate dan halalkan makan minum aku mane yang terlebih,mane yang terkurang...salam aidilfitri...


No comments:

Post a Comment